Обсуждение KIA Rio Hatchback
Ни у кого случайно нет информации о том когда презентация в Украине, и будет ли поставляться с дизельным двиглом?
+2ОТВЕТИТЬ1.4 на механіці не планується? Якийсь старий автомат 4ступка, в равон 6ступки ставлять
+6-1ОТВЕТИТЬНе укладывается в голове: как можно было создать такое произведение искусства, как текущее поколение Сид и Просид...и такой обрубок (зубило), как новый Рио?!!!! В одном бренде!!! Да предыдущий Рио и то спортивнее и симпатичнее выглядит. Ему только фары бы подправить и тот еще красавец был бы... Соплатформенник от Хюндая - Ай-20 такой красавец (лишь цена в нем все убивает).., а Рио - ...одно недоразумение!
+2-7ОТВЕТИТЬБув на тижні на тест драйві. Вибираєм авто дружині з хетчів В класу і основні кандидати були Сітро С3 і Кіа Ріо нова в максималках. Поїздив на обох.
Так от як на мене Сітроен на голову вище за Ріо:
двигун+коробка супер я б навіть сказав досить вражають, шумка теж супер як для В класу.
Кліренс + пластиковий обвіс теж записую в переваги.
Що не сподобалось - реально убогий дубовий пластик на картах передніх дверей та і в інших місцях не супер, могли хоча б щось там попристойніше поставити. За колір деруть 12к грн, ппц обнагліли. Будем брати базовий білий колір + чорний дах що йде безкоштовно в максималці. Камера теж за доплату + 5к грн. Не розщумію чому, але зажмотились на банальний підлокітник(навіть такого примітивного що на сидінні кріпиться немає) Відповідно казали за доплату ставлять на сервісах якийсь свій. Базовий чорний салон дивиться досить сумно - тому рекомендую розглянути сіро-білий салон за +5к грн, нам найбільше сподобався саме він(червоний салон надто якскравий а коричневий дермантин дивиться якось по китайськи)
На 2 ряді місця достатньо як на клас авто, оздоблення багажника досить біднувате як на мене + опущені сидіння роблять досить велику сходинку
А ще сказали чекати на машину 3 міс потрібно або брати тільки ті кольори що вони самі замовляють собі наперед - а це білий з червоним дахом(як на мене зовсім жахливо дивиться) і синій з білим(норм але не для жінок)
Тепер по Ріо: з переваг - свійжий і як на мене досить вдалий дизайн, регульований підлокітник(правда с посадкою жінки хз чи він би сгодився так як короткуватий), в максималці кнопка безключового доступу і підігрів керма і камера без доплати. Пластик теж дубовий але дивиться якось приємніше ніж Сітро. А ще краща компоновка багажника - ставиться полка в 2 положення, у верхньому робиться ідеальна пряма площина при складених сидіннях. Також гарантія від Кіа 5 років, а від Сітро лише 2 роки. Ну і це напевно все з плюсів Ріо
Тепер мінуси:
Старий атмосферник 1.4 був би ще пів біди якби не допотиопний 4 ст автомат, машина реально ледь їде і як на мене для траси малопридатна в такому виконанні, максимум по місту кататись. Коробка смикає відчутно що дратує. Також на шв 100км в салоні важко говорити, шумка на голову гірша за Сітро, особливо шум коліс під арками. Одним словом відчуття від драйву - небо і земля: не їде і шумно
Салон тільки чорний, норм але в Сітра поцікавіше буде сіро-білий той що за доплату.
Дисплей на торпедо якийсь убогий, рамка величезна а діагональ невелика, могли б щось краще підібрати.
Ззаду модливо місця чуть бльше ніж в Сітро або так само. Про переваги багажника вже писав вище.
Ітого ми однозначно зупинились на С3.
borshch, во многом согласен с комментом выше. Тоже был за рулем обоих авто. Немного в защиту Киа Рио: 1. Места сзади значительно больше чем в С3, это ощущается не только по ногам но по высоте потолка и по боковым скосам сзади. 2. Спереди посадка более удобная мне показалась в рио, но явного преимущества рио тут нет. 3. Внешний дизайн новой Киа не уступает С3 (да да! Посмотрите на авто в ярких цветах. Это же праздник каждый день) 4. Положа руку на сердце: что надежнее : проверенный 4х ступ. Гидротрансф+ 1.4 атмо или 1.2 3х цилиндр турбо+6 ступ гидротрансф. в контексте использования авто в городе? Скажу честно я пересидел везде в Б классе, пока мне больше всего импонирует Киа Рио Хетч 2017 корейской сборки
+3-1ОТВЕТИТЬMaxPower, По надежности и дизайну интерьера/экстерьера (довольно стильно и без неуместных/кричащих деталей) мне больше импонирует KIA, хотя следует отдать должное Citroen тоже не плох. Тут больше вопрос к тому, что драйва 4-ступ автомат и 1.4 атмо не даст в принципе. Citroen C3, наверное, в классе хетчей Б-класса будет самый интересный. Сам не сидел и не щупал, видел на улице С3, мне показался маловатым (хотя как для Б-класса может и не плохо). Есть вопрос к вот этим прорезиненным накладкам, не будут ли выгорать и все такое. Если авто нужно как поповозка по городу и надолго, то я за KIA, ежели есть желание ехать повеселее и иметь авто с неординарной внешностью, то Citroen.
+2ОТВЕТИТЬне знаю чому. але Ріо для азійського ринку йде вже з 6 ступкою автоматом для того ж 1,4.
зате всього дві подушки навіть в максимумі.